Brev:
Tandbørstning og Lymfangiom
13. juni 2007
Alder:
12 mdr.
Tandbørstning og Lymfangiom
Hej Helen
Bare et kort spørgsmål til dig:
Skal vi børste tænder 2 gange dagligt (morgen/aften) på sønniken eller...??
Hvad anbefaler man?
Vi har det godt - fuld fart på - gå gå gå - bare ikke selv endnu. Lillebror i maven har fortsat tykt ben, men vi kan kun vente. Du har ikke hørt fra andre med lymfangiom?
Det var bare det!
Venlig hilsen N.