Brev:
Kraftig udslæt
13. juni 2007
Alder:
17 mdr.
Kraftig udslæt
Hej Helen
Min datter Sofie er nu 17 måneder gammel. Hun er en glad pige, med masser af gang i. Men desværre har hun igennem længere tid haft problemer med udslæt i bleområdet.
Vi har prøvet divers midler anbefalet af vores læge såsom hormoncremer og cremer med antibiotika i. Det har dog hjulpet på tidspunktet, men det vender ret hurtig tilbage igen.
Ligenu er det ret kraftig. Det er plamager af eksem, det er meget rødt, og det er kun i bleområdet. Eksemet er fugtig omkring endetarms åbningen og skeden, men bagpå er det tørt. Det er hverken skælende eller væskende. Hvad tror du det kan være? Og hvad kan vi gøre ved det? Lige nu smører vi zinksalve på det fugtige og hudcreme på det tørre. Vil meget gerne høre din mening og evt gode råd.
Hilsen Susanne