Brev:
Vaske tissemand
13. juni 2007
Alder:
2 år, 1 mdr.
Vaske tissemand
Hej
I dag er det Emils (2 år) far som spørger. Jeg vil bryde kulturen her på sitet en smule - et spørgsmål fra en far og et kort spørgsmål ;-)
Hvornår skal vi begynde at vaske Emils tissemand - også under forhuden --- altså sådan, som vi (mænd) vasker vor egen?
Med venlig hilsen
Emils far