Brev:
Vællingmængde
13. juni 2007
Alder:
4 mdr.
Vællingmængde
Hej Helen
Jeg skal lige spørge til vællingmængden igen.
Min datter er nu oppe på at spise lidt over 800 ml. om dagen (nogle dage er hun nede på 725 og andre dage er hun oppe på 950.) Hendes to vællingflasker udgør ca. 350 ml. af dette, nogle gange kan hun dog være oppe på 380 ml. i alt.
Er det ok at hun spiser den mængde vælling i forhold til hendes samlede daglige indtag?
Jeg synes at der er et eller andet med at vællingmængden også hænger sammen med vægten...er jeg helt forkert på den? Hvis den gør, så kan jeg oplyse at hendes vægt ligger omkring 7,5 kg. nu
På forhånd tak for hjælpen
Louise