Brev:
Problemer med amning - 6 mdr.
18. januar 2004
Alder:
6 mdr.
Problemer med amning - 6 mdr.
Jeg har en datter på 6 måneder som jeg ammer stadigvæk. Men nu den sidste måned, synes jeg at det er svært at få mælken til at løbe. Det kan tage op til 10 minutter og min datter ligger og sutter og jeg forsøger at slappe af så meget som muligt. Og nu kan jeg også mærke, at hun er begyndt at blive irriteret over at vente til mælken løber, og når mælken til sidst viser sig så drikker hun heller ikke så meget.
Jeg har prøvet at give hende vand bagefter for at se om hun stadigvæk er tørstig og det er tydeligt at hun stadigvæk er tørstig. Hun begyndte at spise grød ved 5 måneders alderen.
Kan det være årsagen til den nedsatte produktion?