Svar: Sparsom øjenkontakt
18. januar 2004
Alder:
2 mdr.
Hej med dig
Det er svært for mig at vurdere, hvor alvorligt man skal tage din bekymring, da jeg ikke kan se din søn. Men umiddelbart kan det være helt normalt at din søn reagerer som han gør, når man tager hans alder og termin i betragtning.
Jeg synes dog at du skal henvende dig hos din sundhedsplejerske og bede hende komme ud forbi. Det vil være helt relevant at du fortæller hende om din bekymring og hun kan observere dig og din søn og fortælle hvad hun ser.
Rigtig mange gange held og lykke
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske