Brev:
9 dage gammel
18. januar 2004
Alder:
0 mdr.
9 dage gammel
Hej
Jeg har endnu ikke haft besøg af sundhedsplejersken, derfor dette spørgsmål:
Er det normalt at nyfødte (9 dage gammel) har hyppig afføring. og at det er noget tyndt noget.
En anden ting er nattesøvn. Han sover meget godt det første stykke tid af natten, men så ca kl 01.30 vågner han og skal have mad og tør numse, og så mad igen. Der går nogle gange 2 timer inden han falder i søvn igen, og så er det kun for 1 til 1½ time og så kører resten af natten.
Ligeledes ligger han og grynter/knirker, og lyder som om han er ved at græde. Hvad betyder det mon, når han nu har fået mad og tør numse og ligger ved sidde af mig?
Hilsen Mette