Brev:
Hvor meget skal han sove? - 6 mdr.
18. januar 2004
Alder:
6 mdr.
Hvor meget skal han sove? - 6 mdr.
Hejsa
Min lille dreng på 6½ mdr. har ændret søvnmønster radikalt efter at jeg er begyndt på arbejde igen.
Før sov han til kl. 8 om morgenen, så tog han en 1½-2 timers lur om formiddagen - gik mad og midt på eftermiddagen tog han så 2 timer igen - for så at gå i seng kl. 20. Om natten vågnede han ca. hver 3 time for at få bryst (jeg ammer stadig).
Men efter at jeg er startet på arbejde sover han stadig som han plejer om formiddagen og eftermiddagen - MEN han er begyndt at vågne igen om aftenen efter at have sovet i 1½ time - og så er han frisk til midnat.
Så nu er mit spørgsmål - sover han for meget i løbet af dagen? - og hvordan kan vi give ham hans gode sovevaner tilbage?
På forhånd mange tak
En meget træt mor