Brev:
Umoden tårekanal
18. januar 2004
Alder:
6 mdr.
Umoden tårekanal
Jeg har en dreng på snart 6 mdr., som lige fra starten har haft problemer med gult "snask" i øjnene samt våde, løbende øjne. Han har været i behandling for øjenbetændelse, men det har ikke hjulpet. Lægen siger, at det er hans tårekanaler, der er tilstoppede og at der ikke er noget at gøre ved det. Det går over med tiden siger hun.
Men jeg synes, at det er træls og synd for min søn, at vi hele tiden skal rense hans øjne; noget han bestemt ikke bryder sig om! Har du hørt om noget man kan gøre f.eks zoneterapi?