Brev:
NAN eller nutramigen
18. januar 2004
Alder:
1 mdr.
NAN eller nutramigen
vi har problemer med vores søn der er 29 dage gammel.
Han er født 5 uger for tidlig (2900g) og jeg kunne ikke amme derfor får han nan 80-100 ml 6 til 8 gange i døgnet. Han vejer 3800 g. Han har meget luft i maven og er meget generet af dette græder og larmer meget når han sover. Holder også os vågne. Det er værst kl 6 til 8 om morgenen.
Vi bøvser ved hver 25 ml ca og vi tager os god tid. Skal vi prøve nutramigen i stedet eller hvad skal vi gøre?
Gitte