Brev:
Pige 10½ mdr. kravler ikke
15. januar 2004
Alder:
10 mdr.
Pige 10½ mdr. kravler ikke
Min datter på 10½ måned er ikke begyndt at kravle endnu. For en måned siden begyndte hun at "mave" sig frem, men det er stadig ikke let for hende.
Hun har aldrig trillet eller hoppet og hun lægger sig sjældent fra siddende stilling.
Hun er meget vågen og opmærksom, men god til at side og lege for sig selv.
Hun har udviklet en meget fin finmotorik, god interessere sig for små detaljer, så som en lille løs snor i tøjet!
I det hele taget er hun en glad og dejlig pige, men skal jeg være nervøs for hendes grovmotorik? Hvornår burde hun kunne kravle?
På forhånd tak!