Svar: Sovevaner hos vores datter på 18 mdr.
15. januar 2004
Alder:
18 mdr.
Kære Lene
Tror du ikke at din datter drømmer? En del børn drømmer meget i 18 mdrs alderen og ud fra din beskrivelse kunne det godt lyde som om at det var det.
Jeg vil tro at det er en overgang og at din datter har behov for trygheden,- at vide at du er der når hun vågner, så i en periode må du nok fortsat kigge ind til hende om natten og lade tiden arbejde lidt for jer.
Lad os se hvad der sker, ellers så skriv igen.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske