Brev:
Sovevaner hos vores datter på 18 mdr.
15. januar 2004
Alder:
18 mdr.
Sovevaner hos vores datter på 18 mdr.
Hej med dig
Jeg har tidligere haft stor succes, med at stille spørgsmål og få et rigtig brugbart svar, så jeg prøver lige en gang til, bare på et andet område;-))
Vi har en datter på 18 måneder som sover i hendes eget værelse og har gjort det siden hun var 3 måneder. Hun bliver lagt mellem 19.30-20.00 og sover til kl. 6.30-7.00...næsten!!!
Fra vi går i seng (hvor der så er ro i huset!) og 4-5 gange per nat, vågner hun - sidder oppe i sengen, godt nok med sutten i munden og een i hver hånd, men så skal hun lige puttes igen, og så sover hun 2 timer igen! Nogle gange overrasker hun og napper 4-5 timer, det er bare for sjældent ;-( - hvad pokker skal vi gøre!?. Jeg vil indskyde at hun klynker, og hvis vi ikke går ind til hende, begynder hun at græde og så vågner hun HELT op!!!
Hun har efter 14 dages juleferie, haft en rigtig svær periode, hvor hun har grædt/grint i søvne, men det 'tørre vi af på' at hun er tilbage i Vuggestue....Det har været så voldsomt at vi et par nætter har været nødt til at nappe hende ind i 'smørhullet'.
Håber du kan komme med et godt råd, så jeg kan få mere end 2 timers sammenhængende søvn.
Masser af hilsner fra
Lene ;-)))