Brev:
Børn og sukker
15. januar 2004
Alder:
12 mdr.
Børn og sukker
Hej Netsundhedsplejerske
Jeg læste i avisen en artikel om børn og for meget sukker i dagligdagen.
Det handlede om hvordan sukker enten gjorde børnene overaktive og urolige eller dovne og slappe.
Mit spørgsmål er om det sødemiddel der bliver brugt i lightprodukter også påvirker barnet på samme måde som det almindelige sukker.
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Ulla Lauritsen