Svar: Putning af 14 mdr. dreng
15. januar 2004
Alder:
14 mdr.
Kære alle fire
Jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da jeg læste jeres brev, for jeg kunne se det hele for mig - det er sørme ikke altid nemt at være forældre og nu gik det ellers lige så godt:o)
Med mindre jeres yngste bliver helt ulykkelig over tremmerne så synes jeg at I skal beholde gitteret på. Hvis han begynder at ville kravle over det, så skal det naturligvis fjernes, men ellers så lad det være.
Det er klart at hvis den store får lov at komme i jeres seng i løbet af natten eller om morgenen, så skal den lille også have lov til det, men det vil være godt at I fortsat holder fast ved at de skal starte i deres egen seng. Den store kan så komme selv og når lillebror kalder, så må I hente ham:o)
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske