Brev:
Skemad, når jeg gerne vil fortsætte med at amme
15. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Skemad, når jeg gerne vil fortsætte med at amme
Hej Helen
Jeg har en søn, Daniel, på 5 måneder d. 15.januar. Jeg ammer ham 100 %, men vil gerne snart til at suplere med noget mere. Hvad er godt at starte med? Grød eller mos? Og hvor længe af gangen skal jeg give ham det samme? Og øger man så mængden hen ad vejen, og prøver at introducerer ham for noget mere?
Og hvordan mht. amningen? Jeg vil meget gerne fortsætte med at amme så meget som muligt, så lang tid som muligt. Har du et forslag til, hvordan jeg får det til at fungere? Og vil jeg blive ved med at have mælk nok, når nu jeg starter på at give anden kost?
På forhånd tak for dine altid gode svar.
Kærlig hilsen
Ditte