Brev:
Flytning og skift af dagpleje
7. maj 2007
Alder:
4 mdr.
Flytning og skift af dagpleje
Kære Helen
Vi har nogle store overvejelser omkring at finde nyt sted at bo og har i den forbindelse et spørgsmål, som vi håber du kan hjælpe os med.
Vi har en dreng på 4 måneder og vi bor i en lille 2-værelses lejlighed på 52kvm. Det går som sådan også fint, men vi vil selvfølgelig gerne have et større sted med mere plads og et ekstra værelse til at Sofus kan sove i på et tidspunkt.
Økonomisk set har vi nu valgt at vente til jeg kommer tilbage på arbejde i november med at lede efter noget - men det kommer så til at betyde at Sofus skal skifte dagpleje hvis vi flytter kommune, og det kommer vi formentlig til.
Jeg arbejder tæt på hvor han vil komme i dagpleje til november og det vil ikke være noget problem at beholde den samme indtil vi kan få en ny plads i en eventuel ny kommune.
Men vi er lidt i tvivl om hvornår det vil være bedst at lade ham skifte?
Vi kan selvfølgelig ikke på forhånd sige hvor lang til det vil tage at finde et nyt sted at bo - men bør vi lade ham gå i sin dagpleje et bestemt stykke tid inden vi tager ham ud igen, f.eks. kunne vi jo lade ham gå der et halvt år inden vi leder efter et nyt sted?
Kærlig hilsen
Sofus mor