Brev:
Skrigen i barnevogn
15. januar 2004
Alder:
4 mdr.
Skrigen i barnevogn
Jeg har en 4½ mdr dreng, som sover dårligt om dagen. Han går allerede i seng kl. 18.00 og vi står så op ca. kl. 7.30. Han sover ret godt om natten, får lige en flaske når jeg går i seng, og igen ved 4-5 tiden om morgen.
Men om dagen, så kommer det store problem. Kl 8.30 er han træt igen og bliver lagt ud i barnevognen uden problemer. Han sover måske 2 timer, hvor jeg har været ude ved ham 1-2 gange. Han kommer så ind igen, men bliver ret hurtigt træt igen. Bliver puttet igen, og så begynder skrigeriet.
Efter 3/4 time, vågner han skrigende, man kan se han er søvnig, da øjene er lukket og hovedet køre rundt på ham. Måske lader det sig gøre, at jeg får lullet ham i søvn igen. Men tit og ofte falder han til ro, men 5 min efter er den gal igen.
Jeg må ærlig indrømme at min tålmodighed, har nået sin grænse, når der er gået 1 time! Resten af dagen går faktisk på at han er træt og pyllret.
Det giver lidt dårlig samvittighed, da det er lidt svært at lege og hygge med ham, mere end 10 min for så er han for træt.
Håber at du har et godt råd.
Med venlig hilsen
Kristina og Mikkel