Brev:
Vækst igen
6. maj 2007
Alder:
7 mdr.
Vækst igen
Hej Helen - igen
Ja nu skriver jeg igen ang. min søn og hans vækst eller mangel på samme. Det er nemlig sådan at han de sidste 3 uger har tabt sig 200g. Skal jeg være bekymret eller hvad? Han vejer 6,9 og måler ca. 72 cm.
I slutningen af januar vejede han 6,7. Og for 3 uger siden 7,125. Han er nu 7 1/2 mdr. Han er blevet bedre til at spise, viser det lidt mere interesse, så det er jo godt nok. Du skrev til mig sidst, at jeg skulle prøve at skære amningen ned til 4 gange om dagen, men det vil jeg helst ikke da jeg synes det er for lidt og jeg er bange for at han skal tabe sig yderligere.
Min egen sp er sygemeldt, og kommer først om et par måneder igen, så jeg er lidt i vildrede. Han er ellers en glad dreng der på andre områder udvikler sig godt, både med at kravle osv.
Hilsen Christina