Svar: Skemad - 5 mdr.
10. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Det kan godt være en fordel at glemme grøntsagsmosen for en tid og se om hun bliver mere interesseret om et par uger. Nogle børn foretrækker også den industrieltfremstillede grøntsagsmos i stedet for den vi i den bedste mening står og laver som mødre. Måske kunne du prøve at købe et glas mos til hende og se hvad hun siger til det.
Når hun nu er så glad for risgrød, så kunne du også prøve at udskifte pæremosen med gulerodsmos. risgrød er mild i smagen og gulerod lidt sødt, så måske kunne det lykkes på den måde. Hvis hun vænner sig til gulerodssmagen kan du langsomt komme lidt kartoffel i gulerodsmosen.
God appetit.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske