Brev:
Skemad - 5 mdr.
10. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Skemad - 5 mdr.
Min datter på 5 1/2 måned spiser med velbehag 1 måltid Risgrød med pære, nu har jeg så i de sidste 3 uger forsøgt med grøntsagsmos.
Når jeg giver ren kartoffelmos, spiser hun 2 skefulde så lukker hun munden og bliver meget gal, efter en uges tid har jeg prøvet at putte gulerødder i, men samme resultat. Hvis jeg så giver hende risgrød spiser hun en portion og er meget glad, hun spiser både risgrøden med og uden pære.
Hvad skal jeg gøre? Glemme grøntsagsmosen for en tid?