Brev:
Søvn - tvillinger på 10 mdr.
9. april 2007
Alder:
10 mdr.
Søvn - tvillinger på 10 mdr.
Hej Helen
Er mine tvillinger på ti måneder stadig for små til kun at sove en gang om dagen. De vågner omkring kl 7.30-8 og så putter vi dem igen omkring kl 11-11.30. Så sover de fra 1½-3½ timer.
Vi har tidligere, efter råd fra dig, puttet dem omkring kl 10 og så igen om eftermiddagen, men jeg synes de er svære at få til at sove om eftermiddagen. Da de jo helst ikke skal sove til senere end 16 (råd fra dig) for ikke at påvirke nattesøvnen i negativ retning synes jeg det er svært at nå lur nr to.
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Tine