Brev:
NAN 2 - kun et tilskudspræparat?
3. april 2007
Alder:
6 mdr.
NAN 2 - kun et tilskudspræparat?
Hej Helen
Jeg har lige et spg. til dig, da min venindes SP har rådgivet hende omk. modermælkserstatning, som jeg ikke forstår.
Hun har fået at vide, at Nan 1 er et modermælksERSTATNINGSprodukt og at Nan 2 kun er et modermælksTILSKUD. Altså hvis ens barn er over 6 mdr. og ikke bliver ammet længere så MÅ barnet ikke udelukkende blive mælke ernæret af Nan 2. Er det korrekt?
Min søn på 6½ mdr. ammes ikke længere; får 3 skemåltider og supp. ved hver måltid med Nan2. Han drikker omk. 500-600 ml./døgn Nan2. Han har endnu ikke prøvet sødmælk el. andre mælkeprodukter, da jeg altid har troet at Nan 2 var et modermælksERSTATNINGSpræparat.
Håber du vil rådgive mig ifht. modermælksertatning og modermælkstilskud.
Hilsen Lilou