Brev:
Utilfreds 2 årig
8. februar 2007
Alder:
23 mdr.
Utilfreds 2 årig
Hej Helen
Min datter på knap 2 år har lige været syg i en uge - feber, sikkert en virus (!)- og nu er det som om hun har ændret adfærd fuldstændigt. Hun har været i vuggestue siden mandag, og og hun tusser bare rundt, pjevser og deltager ikke rigtigt i aktiviteterne. Hun har altid været en glad, frisk pige med masser af krudt i numsen og gå-på-mod, men nu er hun bare øv.
Hjemme er det lige sådan. Hun går fuldstændig amok når hun skal have tøj af eller på. I går aftes kastede hun op af hysteri da jeg skulle give hende ble og nattøj på. Hun er også holdt op med at spise morgenmad...
Sådan har hun aldrig opført sig før. Der har ikke været nogen ændringer i hendes dagligdag som kan forklare det, og hun har før været syg flere dage uden at det påvirkede hendes liv efterfølgende.
Er det en fase i hendes udvikling eller har det noget med hendes sygdomsperiode at gøre?
Vi synes det er så synd for hende, og håber du har nogle gode råd :-)
Kærlig hilsen
Anna