Brev:
Nej tak til sutteflaske
7. februar 2007
Alder:
3 mdr.
Nej tak til sutteflaske
Hej Helen...
Jeg har lige fået svar fra dig ang min lille pige på 3 1/2 mdr der lige pludselig har vendt soverytmen, og nu vågner hver time-og sover meget uroligt med spjæt ...
Jeg prøver at lægge hende til oftere om dagen som du skriver og håber meget at det vil hjælpe, da jeg er ved at blive tosset af for lidt søvn!!
Jeg er startet igen på universitetet, og skal derfor være væk fra den lille to gange om ugen af ca 4 timer... min mand har barsel og det er derfor ham der går hjemme med hende i de timer... jeg har hver morgen malket ud, og fryseren er fyldt med modermælk som vi troede hun kunne få af flaske, når jeg var i skole. Vi har prøvet at introducere flasken lidt hver aften i en lille uge med modermælk i - men den var hun ikke videre imponeret over og afviste den kategorisk!
Vi fik af vide af en sundhedsplejerske at hun helt sikkert ville tage flasken, hvis jeg ikke var derhjemme, og hun derfor ikke havde muligheden for bryst, ellers skulle vi forsøge med en lille kop... jeg var så væk fra den lille for første gang i 4 timer igår, og alt gik fint, indtil at min mand skulle give hende flaske og kop- hun gik fuldstændig i skrigemode - og da jeg kom hjem var både mand og baby ulykkelige.. Jeg fik også rigtig dårlig samvittighed over at have været afsted!
Men hun skal jo kunne få mad af sin far når mor er væk...har du et råd til at få noget mad i vores lille skat?
Tak på forhånd..
Kærlig hilsen Christina