Brev:
Æg og honning
6. februar 2007
Alder:
20 mdr.
Æg og honning
Hej Helen
Et kort spørgsmål angående æg og honning :-)
Emil er ret glad for æg. Så glad, at han gerne spiser tre på en gang, hvis han får lov. (Det har han nu kun fået lov til én gang)
Der var en gang, hvor folk snakkede meget om æg og kolesterol etc. Men hvordan er det med æg og små børn? Selvfølgelig får han ikke flere æg om dagen. Han får vel 2-3 om ugen - er det OK.
I øvrigt har han også udviklet en stærk forkærlighed for honning. Så det får han en gang imellem (ja, vi husker tænderne). Det skulle også være OK nu, hvor han er over 20 mdr, ikke?