Brev:
Humørsvingninger - 6 mdr.
6. februar 2007
Alder:
6 mdr.
Humørsvingninger - 6 mdr.
Hej igen
Tak for dit gode råd mht udpumpning af mælk.
Victoria er normalt en meget glad og aktiv pige der ikke græder ret meget. Her på det sidste (har stået på i en uge) er hun glad om dagen som hun plejer, men om eftermiddagen - kl. 17.00 helt præcist - begynder hun at græde helt vildt meget, ja hun er hysterisk og utrøstelig. Når hun så endelig er fladet til ro tør vi ikke at gøre noget (fx. at bade hende) for at hun ikke skulle begynde igen = det ødelægger hendes aftenrytme....hun fortsætter så med at småhulke resten af aftenen.
Vi har spekuleret om hun mon har ondt nogle steder, men kom til den konklusion, at det nok ikke er tilfældet, for det lyder da mærkeligt, at hun så skulle få ondt på det samme tidspunkt af døgnet.
Til det skal jeg tilføje, at ingen kan trøste hende udover mig. Hendes far prøver ihærdigt, men det lykkedes desværre ikke - det er som om, at jeg er den eneste hun kan bruge. Det resulterer i, at faren er frustreret og tør ikke at holde hende eller være alene med hende, for han er bange for, at hun skal begynde at græde og han ikke kan trøste hende.
Har du nogle gode indsigter til ovennævnte?
Hilsen
Renata