Brev:
Om at komme over i armene hos andre
20. december 2003
Alder:
4 mdr.
Om at komme over i armene hos andre
Hvordan skal jeg forholde mig med hensyn til at lade min søn på 4 måneder komme over i andres arme både fremmede og familie, som eksempelvis kommer på besøg?
Tit begynder han at pive/græde, når han lige kommer over til dem. Er det i orden han gør det? Eller er det bedst lige at lade ham se dem an først? Eller skal han bare lære at være hos andre end mor?
Hvordan når de er helt små? Altså nyfødte og til de er et par måneder? Er det da bedst at vænne dem til at være i armene hos andre i længere tid, eller giver det dem bedste start ved kun at blive holdt af andre i korte perioder, og så mest være i den trygge favn hos mor?
Hvordan med hensyn til skiftevis at komme over i forskellige arme? Altså når der står en hel familie, der bare vil prøve at holde ham og dikke dikke ham?
Kærlig hilsen
Marie