Brev:
Modermælkserstatning eller tilskudsblanding - 5 mdr.
19. december 2003
Alder:
5 mdr.
Modermælkserstatning eller tilskudsblanding - 5 mdr.
Jeg er lidt i tvivl, jeg giver min datter på 5 måneder en flaske Allomin 2 = tilskudsblanding, men er det bedre at give hende Allomin 1?
Det er ikke nemt at finde ud af alle de forskellige mærker der er på markedet, men hvad er forskellen på disse 2 og hvad mætter mest?
Hun får i forvejen bryst og et grød måltid.