Brev:
Vores søn sover meget dårligt om natten
19. december 2003
Alder:
7 mdr.
Vores søn sover meget dårligt om natten
Hej!
Vi har en søn på snart syv mdr. Han kommer i seng ved en 19 tiden om aftnen og vågner så op kl. 23 for at få et måltid mad og derefter sover han igen.
Han vågner så igen ved en 2 tiden om natten og er meget ulykkelig og det bliver han ved med i en hel time og derefter sover han så en time og vågner så kl. 4 om morgnen og vil hygge snakke inde i sengen.
Jeg vil lige tilføje at han om dagen også sover meget lidt!
Jeg håber at du har nogle gode råd, da vi håber for hans skyld at han snart sover igennem da han virker ret så træt...
Med venlig hilsen
Marilena og Co.