Brev:
Madplan til 1 årig dreng
9. januar 2007
Alder:
12 mdr.
Madplan til 1 årig dreng
Kære Helen
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt min søn får den mængde mad og væske, som han har brug for i forhold til sin alder.
Vil du skrive et forslag til hvordan en madplan kan se ud for en dag/et døgn set i forhold til et 1-årigt barn?
Mange hilsner fra Maj