Brev:
Rengøring af sutter - 0 mdr.
9. december 2003
Alder:
0 mdr.
Rengøring af sutter - 0 mdr.
Hej
Jeg vil lige høre om man kan rengøre almindelige sutter i microovnen? Indtil nu koger jeg dem i 10 min. i en gryde.
Hvordan opbevarer man de rene sutter bedst?