Svar: Hvor meget må et 11 mdr. barn se Teletubbies?
9. december 2003
Alder:
11 mdr.
Kære Lisbeth
Der er jo meget delte meninger om hvor meget fjernsyn børn må se, men når du spørger mig personligt, så synes jeg at 30 minutter om dagen er i orden.
Ud fra din beskrivelse så fremgår det tydeligt, at I som forældre er meget opmærksomme på at stimulere jeres datter og reagerer på de signaler hun sender. Du beskriver også at jeres datter kravler væk af sig selv, hvis hun er mættet med indtryk.
Så ud fra det du skriver, så lad hende se teletubbies med god samvittighed.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske