Brev:
Mælkemængde - 3 mdr.
8. december 2003
Alder:
3 mdr.
Mælkemængde - 3 mdr.
Min datter er lidt over 3 mdr og ammes fuldt ud. Jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal beregne, hvis jeg skal malke ud til et måltid på flaske. Jeg ved godt det kan være meget forskelligt, men hvad ville du sige sådan cirka er minimum.
Med venlig hilsen
Ditte