Brev:
Fladt baghoved - 2 mdr.
7. december 2003
Alder:
2 mdr.
Fladt baghoved - 2 mdr.
Vi har en søn på 7 uger. Selvom vi er opmærksomme på at lægge hans hoved til den ene side, vender han det altid selv så næsen vender opad. Det har han gjort, siden han var nyfødt - både når han er vågen og i søvne. Hvad gør vi for, at han ikke får et fladt baghovede? Vi kan allerede nu se en tendens til, at det er ved at blive fladt.
Sanne