Brev:
Amning og colalight
7. december 2003
Alder:
2 mdr.
Amning og colalight
Hvordan påvirker colalight amningen? Jeg har tidligere drukket colalight men gik over til at drikke alm. cola da jeg blev gravid, da noget sagde mig at det var bedre for mig og barnet med sukker frem for sødestoffer. Nu da jeg har født vil jeg gerne tabe mig lidt, og derfor gå over til colalight igen. Har det nogen betydning for selve amningen, og er det usundt for min baby?
Med venlig hilsen
Janie