Brev:
Bliver mælken dårlig?
14. november 2006
Alder:
2 mdr.
Bliver mælken dårlig?
Hejsa Helen
Vores dejlige dreng på snart 2 mdr. har det med at gi sig god tid med at spise så jeg er nogen gange i tvivl om mælken mon bliver dårlig når han er så længe om det?
En gang var han 1 time og 20 min. om og først bagefter kom jeg til at tænke på om han egentlig stadig må få mælken. Er den fyldt med bakterier og hvad med temperaturen?
På de små NAN1 mælkebrikker (færdiglavet) står at mælken godt må drikkes kold! Er det virkelig rigtigt???
Hej igen:-)
Hilsen Camilla