Brev:
Græder når vågner
13. november 2006
Alder:
9 mdr.
Græder når vågner
Hej Helen
Lige et hurtigt ikke presserende spørgsmål.
Vores datter græder helt ulykkeligt, når hun vågner, og det er hver gang. Ligegyldigt om det er i barnevognen eller sengen. Kan hun have været udsat for noget der skræmmer hende?
Hun har gjort det et par måneder. Tidligere lå hun stille og roligt og vågnede. Jeg synes det er en dum måde at starte dagen på. Er der noget vi kan gøre for at hun får en mere behagelig opvågning??
Kærlig hilsen Sanne