Svar: Babysvømning i badekar?
28. september 2006
Alder:
2 mdr.
Kære Dorthe
Da jeg ikke er svømmeinstruktør, vil jeg ikke give mig i kast med at forklare principperne bag babysvømning. Men du kan låne eller købe udemærkede bøger om emnet, som netop beskriver hvordan man gør og hvorfor.
Der findes en bog der hedder "Babysvømning" skrevet af Claire Timmermanns, "Svøm baby - svøm" af Lis Øster, "Babysvømning" af Turid Haaland, "Babysvømning - hvorfor og hvordan" af Helle Kromann og Lene Skovgaard og mange mange flere bøger.
Rigtig god fornøjelse og husk at du ikke bør gå i karbad før du er sikker på at din livmoderhals har lukket sig helt. Ellers kan du risikere at få en underlivsbetændelse:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske