Brev:
Babysvømning i badekar?
28. september 2006
Alder:
2 mdr.
Babysvømning i badekar?
Hej Helen
jeg har en søn på snart 8 uger, som jeg gerne vil starte lidt babysvømning med hjemme i badekarret. Men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal starte, så jeg håber, du kan give mig nogle råd om, hvad jeg f.eks. kan øve med ham og hvordan.
Hvordan lærer jeg ham at flyde, og hvordan lærer jeg ham at dykke, og hvor længe må han være under vandet under dykning, er det bare lige ned under og op igen med det samme, eller er det 2-3 sek el.?
Jeg vil jo nødigt gøre noget forkert og overilet, så jeg håber, du kan hjælpe mig lidt :)
Med venlig hilsen
Dorthe