Svar: Vitaminer - 11 mdr.
28. september 2006
Alder:
11 mdr.
Kære Mette
Der kan ikke være noget i vejen for at knuse en børnevitamin tablet med den alder din datter har. Du skal bare være sikker på at den er helt knust, så hun ikke får noget i halsen, og så skal du naturligvis sikre dig, at hun spiser maden op, hvis vitaminerne kommer i maden.
Du skal være opmærksom på at jernindholdet i en almindelig børne vitamintablet sandsynligvis ikke er tilstrækkeligt til at dække hendes jernbehov så længe hun er under et år. Men her kunne du måske have nytte af det nye Babyfer, som netop er kommet på markedet.
Fortsat held og lykke med hende og dejligt at der også er korte spørgsmål:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske