Brev:
Vitaminer - 11 mdr.
28. september 2006
Alder:
11 mdr.
Vitaminer - 11 mdr.
Hej Helen
Min viljestærke datter har nu i de sidste 2 mdr nægtet at tage sit jern og D vitamin - hun har stort set ikke fået noget af det indenbords, da hun nægter at åbne munden for det, og hvis jeg tvinger hende, spytter hun det bare ud.
Derfor vil jeg høre dig, om det er ok at knuse en vitaminpille og give hende den - hun er jo 11 mdr?
Kort og godt for én gangs skyld :-)
Kærlig hilsen
Mette