Brev:
Knopper i ansigtet - 7 mdr.
28. september 2006
Alder:
7 mdr.
Knopper i ansigtet - 7 mdr.
Hej Helen
Har lige set dig i tv omkring den nye kampagne om kemikalier. Supergodt at I gør opmærksom på de ting, for jeg har selv ikke skænket det en tanke, at jeg helst skal undgå parfume, mens jeg ammer! Så fremover vil jeg helt klart skære ned på alle de produkter, og forsøge at bruge uparfumerede cremer osv. Hvad med badeolie til den lille? Vi plejer at bruge Matas' som efter sigende skulle være ok..`?
Min søn på 7½ mdr har rigtig mange knopper i ansigtet, de er røde og er overalt, og huden er ekstremt tør. Især i panden og ved ørerne er huden lidt skællet. Jeg har fået anbefalet svovlpasta, som jeg har brugt i et par dage, men jeg synes selv hans hud ser endnu værre ud i dag - ja han ligner faktisk en teenager med svær akne, den stakkel. Har du nogle gode råd?
Venlig hilsen Poula