Brev:
Kaster sig bagover
27. september 2006
Alder:
9 mdr.
Kaster sig bagover
Hej
Jeg har endnu et spørgsmål til dig, som jeg håber, at du kan hjælpe mig med lige godt som tidligere spørgsmål.
Min søn på godt 9 mdr, har fået en rigtig træls vane. Han kaster sig bagover, når han bliver sur. Godt nok ikke, når han sidder for sig selv på gulvet, men hvis vi evt. har ham på armen eller han sidder i højstolen. Hvis vi evt. vil sætte ham på gulvet, og han ikke lige syntes, at han har lyst til det forsøger han sig også at kaste sig bagover. Er lidt bange for at han rigtig skal slå sig en dag, da han gør det med en stor kraft.
Hvordan kan det være, at han er startet på det? og er det normalt? hvad kan vi gøre for at få ham til at lade være?
En lille sidebemærkning han kan også finde på, når han sidder på gulvet evt op ad en skab, sidder han lige så stille og banker sit hoved bagover og ind i skabet, som om han lige vil se, hvor hårdt, han skal gøre det inden at det gør ondt. ????
På forhånd tusind tak for svaret.
Med venlig hilsen
Lone