Brev:
Om at falde i søvn - 2 mdr.
27. september 2006
Alder:
2 mdr.
Om at falde i søvn - 2 mdr.
Hej
Jeg har brug for råd ang. søvn!
Min dreng på snart 11 uger sover mellem min mand og mig. Han falder i søvn, når jeg ammer ham til nat. Inden da får han flaske for at han blir helt mæt, da jeg har problemer med at mætte ham helt ved bryst. Jeg ammer ham i soveværelset i sengen med kun lidt lys tændt, han blir puttet ved 20 tiden hver aften. Når han er faldet i søvn ved mig ligger jeg ham så ned i sengen og her sover han som regel videre, nogle gange vågner han igen og så ammer jeg ham liggende til han sover.
Men min plan er jo, at han for det første skal sove i sin egen seng, evt vugge, som skal stå i soveværelset til at starte med.
Dernæst at han skal lære at falde i søvn selv uden at jeg skal amme ham i søvn.
Hvor gammel mener du han skal være før jeg starter med dette projekt? Og har du nogle gode råd? Er sikker på det ikke blir nemt... Han vil ikke tage sut.
Til november skal vi til en julefrokost og han skal derfor passes af sin bedstemor og bedstefar. Men er meget i tvivl om det går, hvis han ikke lærer at falde i søvn uden mit bryst inden...
Venlig hilsen D.G.