Brev:
Primperan
27. september 2006
Alder:
3 mdr.
Primperan
Hej igen Helen
Har bare lige et hurtigt spørgsmål. I brevkassen råder du på et tidspunkt en til at få lægen til at skrive recept på Primperan - der normalt gives mod kvalme - men som skulle kunne hjælpe til at øge mælkeproduktionen.
Var inde og kigge på www.lmk.dk - og der står at det ikke anbefales hvis man ammer?...Derudover snakkede jeg med min læge om det, og hun mente bestemt det var en fejl - at man ikke overhovedet kunne eller måtte bruge det i amme sammenhæng.
Det var mere til info, fordi jeg blev i tvivl om hvad der var rigtigt eller forkert efter jeg var inde og læse info på www.lmk.dk
Med venlig hilsen
Louise