Brev:
Maveforkølelse?
14. september 2006
Alder:
5 mdr.
Maveforkølelse?
Hej igen
Efter min søn 5 mdr er begyndt i dagpleje, har han været lidt småsyg. De sidste to dage har han haft afføring, der har været noget anderledes end normalt, dvs. skiftende mellem:
1) Seriøst grøn og meget fast (dog ikke hård)
2) Gul, tyndt med noget der ligner gamle mælkerester og lugter surt
3) Tykt slim varierende i farven fra gennemsigtig til meget gul
Han havde i nat ret høj feber og her i løbet af dagen haft meget svingende temperatur. Spiser lidt mindre end normalt og kun små portioner af gangen og har hyppig afføring - plejer at have en gang pr. dag. Virker dog ikke sløv, men bliver pludselig meget træt og falder i søvn, hvor han normalt tager lidt tid om at falde i søvn.
Lægen sagde det var maveforkølelse og havde så travlt med at få mig ud af døren igen, men hvad er det og hvor længe varer det normalt?
Asanda