Brev:
Hvornår kommer menstruationen efter en fødsel?
14. september 2006
Alder:
7 mdr.
Hvornår kommer menstruationen efter en fødsel?
Hej Helen
Jeg fødte min søn for ca. 7 mdr siden, men har stadig ikke set skyggen af menstruation... Jeg ammer stadigvæk, for tiden er det ca. 4 gange dagligt, men jeg kan godt mærke, at jeg ikke har så meget mælk mere. Så menstruationen burde vel være på vej eller?
Da alle de andre fra min mødregruppe har fået deres menstruation igen, så begynder jeg at blive lidt bekymret nu. Det er meget usandsynligt, at jeg er blevet gravid, men alt er jo muligt. Jeg kan bare ikke overskue at skulle have et barn mere allerede, så jeg håber det er helt normalt, at den lader vente på sig..?
Venlig hilsen
En mor