Brev:
Hovedbund
14. september 2006
Alder:
2 år, 4 mdr.
Hovedbund
Hej Helen
Vores datter (28 mdr.) har ligsom noget skæl eller arp i hovedbunden... tror jeg, men jeg ved jo ikke hvad det er:-)
Det er små hvide tørre flager der sidder lidt fast, nogle med lidt rødme nedenunder. Vi ser det i perioder. Nogle gange klør det på hende. Ved du hvad det kan være?
Hun får vasket hår ca. hver anden dag med Natusan - No tears. Ellers ingen parfume overhoved i nogle af hendes produkter.
Hun havde ikke arp som spæd. Hendes far lider af en del skæl i perioder...
Hej igen,
Hilsen Camilla