Brev:
Styrer han os?
13. september 2006
Alder:
1 mdr.
Styrer han os?
Hej igen
Nu er jeg her så igen med et spørgsmål.
Vi har jo haft en søn der har grædt ret meget. Det er så blevet noget bedre nu, men mit spørgsmål går på om han lærer at styre os, ved at vi hele tiden tager ham op og trøster ham når han græder/skriger.
Jeg er selv af den klare mening at når han ikke er ældre (6 uger) så SKAL vi da vise ham at vi er der, ved at reagere og tage ham op og trøste ham når han græder. Men en del bekendte og nogle i min familie siger, at vi så lærer ham, at vi kommer rendende ligeså snart der "er noget".
Kan det virkelig være rigtigt at vi, som nogle bekendte siger, skal lade ham ligge en gang i mellem når han græder. Jeg syntes det strider imod både min sunde fornuft og moderinstinkterne.